PROBLEMER MED AT EKSPORTERE?

Der er for nylig sket en ændring i opsætningen af Excel. Denne ændring, betyder at nogle brugere oplever, når man eksportere fra Microsoft Dynamics CRM til et regneark, så er regnearket blankt.

Det er som sagt en ændring i Excel, som er skyld i dette, men man kan relativt nemt ændre det tilbage.

I Excel klik på Filer og derefter indstillinger.

Klik derefter på Center for sikkerhed og rettighedsadministration. Derefter på Indstillinger for Center for sikkerhed og rettighedsadministration.

Derefter klik på Beskyttet visning. Fjern alle tre flueben i:

– Aktivér Beskyttet visning for de filer, der kommer fra internettet
– Aktivér Beskyttet visning for de filer, der findes på potentielt usikre placeringer
– Aktivér Beskyttet visning for de filer, der er vedhæftet i Outlook

og klik OK.

Du kan nu prøve at eksportere igen. Oplever du stadig problemer, er du meget velkommen til at kontakte os på support@valcore.dk .