WEBINAR: OPRETTELSE AF SKABELONER TIL MICROSOFT WORD, EXCEL OG E-MAIL


INDHOLD

Vi gennemgår, hvordan du opretter standard skabeloner til Microsoft Word, Excel og E-mail i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM), så dine data bliver præsenteret professionelt og ensartet, samtidig med at du sparer værdifuld tid. Du lærer bland andet at oprette en tilbudsskabelon, som kan være personlig eller benyttes af hele organisationen.

AGENDA

  • Introduktion
  • Word- og Excel-templates generelt
    • Oprettelse/redigering af Word-template samt brug af skabelon
    • Oprettelse/ redigering af Excel-template samt brug af skabelon E-mail skabelon (formål og daglig brug)
    • Oprettelse/redigering af E-mail skabelon
  • Q&A
  • Næste webinar
  • Afslutning

Når du har gennemført webinaret, vil du være i stand til følgende:

  • At oprette og opdatere one-click skabeloner til Microsoft Word og Excel
  • At arbejde med og bruge Microsoft Word- og Excel skabeloner i praksis
  • At dele skabeloner med resten af organisationen i CRM systemet
  • At kunne finde de rigtige skabeloner, der hvor du skal bruge dem
  • At oprette og opdatere E-mail skabeloner
  • At arbejde med og bruge E-mail skabeloner i praksis
  • At have kendskab til nogle af de standard skabeloner, der følger med Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) out-of-the-box
  • At have kendskab til de muligheder og begrænsninger der er for skabeloner i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)

MÅLGRUPPE

Målgruppen for kurset er dig der:
  • Du er bekendt med at arbejde i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)
  • Du føler dig hjemme i CRM systemet og gerne vil kunne endnu mere
  • Du trænger til at få genopfrisket din CRM viden eller få udvidet dine kompetencer

KARANTÆNERABAT: Benyt kuponkoden “C19ALL” ved bestilling for at opnå 50% rabat, mens Danmark er lukket ned.

 

Tilmeldinger

DKK 622,50 (inkl. moms)