WEBINAR: OPRETTELSE AF FIRMAER, KONTAKTPERSONER OG KUNDEEMNER


INDHOLD

Få helt styr på, hvordan du selv opretter grundlæggende poster i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM). Lær at gennemgå og behandle kundeemner i systemet, hvordan du går fra ”potentiel kunde” til ”salg”. Få overblik over, hvordan data er linket til hinanden – CRM-systemets største styrke.

 

AGENDA

  • Introduktion
  • Oprettelse af firmaer, kontaktpersoner og kundeemner
    • Gennemgang af formular til Firma og Kontaktperson
    • Arbejde med Firma og Kontaktpersoner
    • Gennemgang af formular til Kundeemner
    • Arbejde med Kundeemner –  fra oprettelse af Kundeemne til Salgsmulighed
  • Q&A
  • Næste webinar
  • Afslutning

 

Når du har gennemført webinaret, vil du være i stand til følgende:

  • At arbejde med knapper og funktioner på firmaer, kundeemner og kontaktpersoner
  • At forstå hvordan firmaer, kontaktpersoner og kundeemner er relateret til hinanden
  • At oprette, opdatere, deaktivere, slette samt tildele firmaer, kontaktpersoner og kundeemner
  • At arbejde med funktionen ”primær kontaktperson”
  • At bruge standard formularer og quick create funktioner
  • At kvalificere / diskvalificere kundeemner
  • At have indblik i arbejdsprocessen fra ”potentiel kunde” til ”salg”
  • NYT: Introduktion til Microsoft Business Card scanner

 

MÅLGRUPPE

Målgruppen for kurset er dig der:
  • Du er helt ny bruger af Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)
  • Du trænger til at få genopfrisket din CRM viden eller få udvidet dine kompetencer
  • Du arbejder med grundlæggende funktionalitet som oprettelse og opdatering af data i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)

KARANTÆNERABAT: Benyt kuponkoden “C19ALL” ved bestilling for at opnå 50% rabat, mens Danmark er lukket ned.

 

Tilmeldinger

DKK 622,50 (inkl. moms)