WEBINAR: OPRETTELSE AF FIRMAER, KONTAKTPERSONER OG KUNDEEMNER
INDHOLD
Få helt styr på, hvordan du selv opretter grundlæggende poster i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM). Lær at gennemgå og behandle kundeemner i systemet, hvordan du går fra ”potentiel kunde” til ”salg”. Få overblik over, hvordan data er linket til hinanden – CRM-systemets største styrke.
AGENDA
- Introduktion
- Oprettelse af firmaer, kontaktpersoner og kundeemner
- Gennemgang af formular til Firma og Kontaktperson
- Arbejde med Firma og Kontaktpersoner
- Gennemgang af formular til Kundeemner
- Arbejde med Kundeemner – fra oprettelse af Kundeemne til Salgsmulighed
- Q&A
- Næste webinar
- Afslutning
Når du har gennemført webinaret, vil du være i stand til følgende:
- At arbejde med knapper og funktioner på firmaer, kundeemner og kontaktpersoner
- At forstå hvordan firmaer, kontaktpersoner og kundeemner er relateret til hinanden
- At oprette, opdatere, deaktivere, slette samt tildele firmaer, kontaktpersoner og kundeemner
- At arbejde med funktionen ”primær kontaktperson”
- At bruge standard formularer og quick create funktioner
- At kvalificere / diskvalificere kundeemner
- At have indblik i arbejdsprocessen fra ”potentiel kunde” til ”salg”
- NYT: Introduktion til Microsoft Business Card scanner
MÅLGRUPPE
Målgruppen for kurset er dig der:
- Du er helt ny bruger af Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)
- Du trænger til at få genopfrisket din CRM viden eller få udvidet dine kompetencer
- Du arbejder med grundlæggende funktionalitet som oprettelse og opdatering af data i Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM)
KARANTÆNERABAT: Benyt kuponkoden “C19ALL” ved bestilling for at opnå 50% rabat, mens Danmark er lukket ned.
Tilmeldinger
Tilmeldinger er lukket til denne event.