Events

Valcore ApS Logo (c) Valcore ApS 2012

Dynamics CRM 2013: Grundkursus 12/06-14

Indhold

Vi sørger for at binde alle enderne sammen, så du får mere ud af Microsoft Dynamics CRM 2013. crm course1Kurset tager udgangspunkt i systemet, og du vil blive ført grundigt igennem følgende emner:

 

  1. Navigation i Outlook klienten
  2. Navigation i webklienten
  3. Navigation via mobiladgang
  4. Kundeemner
  5. Firmaer
  6. Kontaktpersoner
  7. Salgsmuligheder
  8. Aktiviteter
  9. Avanceret søgning

 

På kurset vil du få teori og praktiske øvelser, så du efter kurset vil føle dig rustet til og tryg ved at anvende CRM i praksis.

 

Målgruppe

Målgruppen for kurset er dig der:

  • Er helt ny bruger af CRM
  • Trænger til at få genopfrisket din CRM viden eller få udvidet dine kompetencer
      • Bruger Microsoft Dynamics CRM 2011 og gerne vil introduceres for CRM 2013
  • Overvejer at købe Microsoft Dynamics CRM 2013, men gerne vil se det først.

 

Materiale

Du vil på kurset få udleveret kursusmateriale, som efterfølgende kan anvendes som opslagsværk.

Event Detaljer

Event start: 12-06-2014, 09:00
Event slut: 12-06-2014, 16:00
Tilmeldingsfrist 05-06-2014
Pris 3,495.00 Kr.
Event lokation Hos Valcore
Tilmelding er lukket for denne event.

Event Kalender

September  2014
M T O T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Send os en e-mail Bliv ringet op!

Angiv Valcore ApS som din CRM Partner og få professionel sparring til din CRM løsning!

Valcore's Partner ID:

3296653


Læs, hvordan du gør her!

Vores adresse:
Industrivej 48
4000 Roskilde, Danmark
Telefon: +45 70 22 14 64
E-mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
CVR nr.: 34472726
Åbningstider:
Mandag til Torsdag kl. 09.00 - 17.00
Fredag kl. 09.00 - 15.30
Weekend lukket

Kig forbi!

Hos Valcore er du altid velkommen til at kigge forbi til en kop kaffe og en gennemgang af Microsoft Dynamics CRM. Vi brænder for CRM og vi er gode til at skabe en god forståelse for hvordan CRM kan bruges i en virksomhed, hvad enten der er fokus på salg, marketing, service eller noget helt andet!