DYNAMICS 365 KLIENTEN TIL MICROSOFT OUTLOOK KAN IKKE VISE CRM SIDER

I oktober 2017 er der frigivet en sikkerhedsopdatering til Microsoft Outlook, som blevet rullet ud på alle maskiner via Windows update. Sikkerhedsopdateringen har en sideeffekt, som gør at den blokerer for at CRM klienten kan få kontakt til CRM systemet. Microsoft anbefaler ikke at man fjerner opdateringen for at løse udfordringen med Dynamcis 365, men har i stedet frigivet et fix, som virker på Microsoft Outlook 2010, 2013 og 2016. I praksis det som skal gøres er, at der skal tilføjes en registreringsnøgle til registreringsdatabasen i Windows. Dette kan gøres manuelt , eller via Group Policies.

Windows updates der giver problemer:
Security Update for Microsoft Outlook 2010 (KB4011089) 32-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2010 (KB4011089) 64-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2010 (KB4011196) 32-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2010 (KB4011196) 64-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2013 (KB4011178) 32-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2013 (KB4011178) 64-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2016 (KB4011162) 32-Bit Edition
Security Update for Microsoft Outlook 2016 (KB4011162) 64-Bit Edition

Link til knowledgebase artikel hos Microsoft:
https://support.microsoft.com/en-us/help/4049314/microsoft-dynamics-365-for-outlook-is-unable-to-render-webpages-after

Hvis du har behov for at få hjælp til at gøre dette, kan du kontakte os på support@valcore.dk eller ringe 70 22 14 64.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar