Modevirksomheden Coze Aarhus havde brug for samle og strukturere deres kundedata i et system, der taler sammen med deres eksisterende, komplekse IT-arkitektur. De kom i mål med en skræddersyet CRM-løsning fra Valcore.

Notater, mødeaftaler og al essentiel data om kunderne var skrevet ind mange forskellige steder, både elektronisk og analogt. Så det gav god mening, at Coze Aarhus, der står bag de to modebrands LauRie og ECHTE, ønskede et centralt overblik over både kunderne, mødeaftaler, budgetter og marketingaktiviteter.

“Vi manglede muligheden for at centralisere al data om vores kunder på ét sted, og allerede efter den indledende dialog med Valcore fik vi fornemmelsen af, at de forstod både vores forretning og vores behov inden for CRM,” fortæller Morten Lorenzen, der er Business Intelligence Manager i Coze Aarhus.

Coze Aarhus’ CRM-løsning skulle møde en række specifikke krav. Derfor supplerede Valcore med funktioner som accountoverblik i forhold til realiseret salg og integration til faktureringssystem:
“For at få CRM-løsningen til at passe ind i vores nuværende, relativt komplekse IT-arkitektur var der undervejs behov for en række tilpasninger, og det klarede Valcore upåklageligt, ligesom de formåede at udfordre os og få os til at tænke anderledes i forhold til, hvad vi plejer at gøre. Meget positivt og professionelt.”

Coze Aarhus har desuden sikret sig, at systemet også bliver brugt ved hjælp af både en forankringspakke og efterfølgende grund- og superbrugerkurser hos Valcore.