En unik tilgang til både opgaven og kunden samt grundig vejledning hele vejen fra Valcore fik Flash Light Group på det rette CRM-spor, så de kom godt i gang med Dynamics 365.
“Valcore var den eneste udbyder, som havde fokus på vores forretning i stedet for systemet. Der blev ikke talt CRM-system, features og knapper, men arbejdsprocesser og behov. Det var en unik oplevelse, at der blev arbejdet ud fra vores virksomheds hverdag fremfor IT-systemets kvaliteter, muligheder og begrænsninger,” forklarer Mette Stilling Tarnø, der er administrerende direktør i Flash Light Group.
Flash Light Group, der sælger tekniske belysningsløsninger, sad fast i uoverskuelige CRM-systemer, der ikke matchede dagligdagens behov, og som ikke var implementeret i de relevante led. Virksomheden bruger CRM til at styre salget til både grossist- og projektmarkedet og havde brug for en grundig forankring af systemet.
“Vi havde brug for et oversigtsværktøj, vi kunne bruge til at justere og målrette salgsaktiviteterne samt en database, der samler viden om og interaktion med kunderne. Det har vi fået – og det fortsatte samarbejde om implementering og videreudvikling skaber stor værdi for os i hverdagen.”
Efter implementeringen og tilhørende salgscoaching har Flash Light Group desuden gjort brug af Valcores kusustilbud.