Screenline er en mindre, nystartet virksomhed, men ustrukturerede kundedata betød manglende opfølgning og missede salg. En Godt fra start-løsning med CRM fra Valcore fik styr på både salget og igangværende projekter.

“Vi arbejder med projektsalg i både Norden og Baltikum med kontakt til arkitekter og entreprenører, hvilket bl.a. indebærer både møder, opfølgning og markedsføring. I ‘gamle’ dage lå vores mange informationer om projekter og kunder rundt om i outlook, løse mapper og på dropbox osv. Det betød, at der var mange, der ikke blev fulgt op på,” forklarer Mads Falden fra Screenline.

Virksomheden leverer persiennesystemer til vinduer og er ofte involveret i store projekter. Med en workshop med Valcore, der sikrede en grundig introduktion til CRM-systemet har Screenline fået en løsning, der understøtter projektsalget og udbudshåndteringen.

“Efter det første møde Valcore virkede de som det helt rette match til os, og det har været en absolut tilfredsstillende proces. Alle aftaler er blevet overholdt, hvilket er prisværdigt, og så var det en spændende at få beskrevet og nedfældet vores salgsprocesser i skemaform. Systemet er så godt, og efter vi har fået integreret Sharepoint er det blevet endnu nemmere at arbejde med, så vi fremstår meget professionelle over for kunden. Værdi for pengene!”