OPDATERING TIL DYNAMICS CRM 2013 – SPRING ’14

Microsoft sendte fredag d. 30. april 2014 deres nyeste opdatering på gaden og præsenterer dermed en række nye spændende områder til Microsoft Dynamics CRM 2013.

 

På Microsofts side Get ready for the next release, kan du downloade deres guide som gennemgår alle de nye tiltag.

Microsoft Dynamics Release Preview Guide – Spring ’14

SPRING ’14 OPDATERINGEN GIVER BL.A. ADGANG TIL FØLGENDE OMRÅDER:

  • Social Listening: Lyt til de sociale medier og få automatisk data i CRM om, hvad der siges om din virksomhed, direkte i dashboards eller på formularer i CRM. Hvad bliver der skrevet om jeres virksomhed eller konkurrenterne på bl.a. Twitter og Facebook? Læs mere om Social Listening og Dynamics CRM i blogindlægget Gratis social medieovervågning fra Microsoft.
  • Nyt Kundeservice-modul: Få bedre overblik og styr på dine kundesager, så du kan yde den bedste service. Med det nye service modul får du bl.a. mulighed for at lave underordnede sager, flette sager fra forskellige kanaler sammen til én og meget mere.
  • Dynamics Marketing: Med Dynamics Marketing kan du nu styre og opbygge dit marketing arbejde ét sted, og dele informationer med dine kolleger direkte gennem CRM. Dynamics Marketing er et selvstændigt system, opbygget som Dynamics CRM 2013 og som spiller sammen med dette. For at få adgang til Microsoft Dynamics Marketing skal brugerne have Enterprise licenser.
  • Tablet funktion udvidet: Den nye type sager bliver tilgængelige på tablet, så du kan oprette/opdatere en sag, når du står hos kunden, mens detaljerne er friske i hukommelsen.
  • SharePoint integration: Integrationen mellem CRM Online og SharePoint Online er blevet mere simpelt og kan nu klares ved at følge et link i toppen af CRM systemet.

 

LÆS MERE OM SOCIAL LISTENING OG SERVICE I DE TO E-BØGER:

 

Microsoft Social Listening for CRM Give Great Customer Service with CRM  

 

FÅ FINGRENE I DE NYE FUNKTIONER

For Online kunder med over 10 Microsoft Dynamics Pro licenser, vil Social Listening allerede være tilgængeligt i jeres Dynamics CRM, og skal bare sættes op. Ønsker I at anvende det nye servicemodul, skal dette konfigureres inden det er tilgængeligt. For kunder med en On-premise løsning findes de nye muligheder i opdaterings pakken Service Pack 1, som kan downloades fra Microsofts hjemmeside.

 

Vi vil i den næste tid teste de forskellige områder, så følg med her på bloggen, hvor vi løbende vil lægge nyt ud.

 

Læs også pressemeddelelsen fra Microsoft Danmark fra 2. juni 2014: Social Medieovervågning, kundeservice og nye marketingværktøjer i fokus med Dynamics CRM Online-opdatering.

 

Vi glæder os til at undersøge de nye tiltag og se hvad de virkelig kan!